DE|EN

Cursed Miles - Die Beatles und die Hunde

Die Wahrheit über die Beatles
11 Stations
30:15 min Audio
3.03 km directions_walk favorite 6
Cursed Miles - Die Beatles und die Hunde
Cursed Miles - Die Beatles und die Hunde

Benannt hat man diese Brücke nach Ringo Starrs Lieblingshund, der Miles hieß, und dem die Beatles bereits mit dem Song “Hey Bulldog” schon früh ein Denkmal setzten. Starr reiste nie ohne Hund, und seine Hundeliebe war seit jeher schon so stark, dass die Beatles anfangs auch “The Beagles” heißen sollten, und nur durch Intervention seitens John Lennons nahm man davon Abstand.

Listen to the guide now:

Or use the app for listening to the guide on site:

1
Install guidemate app Available in the app & play stores.
2
Open audio guide (in installed app) More guides available
3
Start the tour on site! Audio, map & infos - also available offline.

Guides

searchSearch redeemRedeem voucher

Account

person_addRegister

Support

question_answerFAQ descriptionGuide to guide

About us

infoPrices and conditions infoPress info infoTechnology descriptionTerms and conditions descriptionPrivacy infoLegal notice